Aktuality

Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše

Již při zveřejnění prvního průzkumu Data Collect jsem se podivoval, k čemu se propůjčil p. Herzmann. Metoda průzkumu byla přitom naprosto neslýchaná a diskutabilní. Zcela nereprezentativní vzorek pouhých pětiset respondentů. Z toho polovina byla dotazována telefonicky (!).

Také druhý průzkum Data Collect je perlou české sociologické vědy. Česká levice podle Herzmanna by měla pouhopouhou čtvrtinu hlasů! Kam se podělo dalších 22-23 % levicových hlasů? To autora průzkumu neznepokojuje.

Pan Herzmann o metodě průzkumu vůbec nemluví. Bude zřejmě stejně důvěryhodná, jako ta v případě prvního průzkumu. Žádám jej, aby tajuplnou metodu svého průzkumu hned zveřejnil.

Manipulace, ke které se snížilo dnes Právo, je neslýchaná. Právo, jehož někteří redaktoři tak rádi peskují např. Putinovo Rusko pro deficit demokracie, dnes přistoupilo k předvolební manipulaci, která je neslýchaná a nemá ve skutečně demokratickém státě a médiu obdoby.

 

Jiří Paroubek, expremiér a lídr strany LEV 21 pro volby do EP 

zpět na úvodní stranu
Další aktuality