Aktuality

Do Prahy bude turisty lákat agentura, jež ve výběrovém řízení nabídla až pátou nejnižší cenu

Pražská informační služba (PIS) chce do Prahy dostat více turistů. Chystá proto propagaci hlavního města na sociálních sítích.

Objednala si k tomu kampaň za osm milionů korun a dalších 42 milionů vyhradila na nákup prostoru na Twitteru a dalších sociálních sítích.

Výběrové řízení na reklamní kampaň vyhrála agentura Havas Worldwide Prague, která nabídla až pátou nejnižší cenu ze všech uchazečů. Údajně je ovšem její návrh tak kvalitní, že jí PIS dala přednost před ostatními. Aby byly návrhy kampaně lepší než ty levnější, musely by být téměř zázračné. Vzhledem k ceně i zveřejněným návrhům kampaně, se spíše zdá, že se tu rodí další „Ryba domácí“.

Městské radě zřejmě nestačí obžaloba v souvislosti s Opencard…

Jiří Paroubek

zpět na úvodní stranu
Další aktuality